Veel gestelde vragen
- Most Faqs
- Retour
- Betaling
- Order
- Contact en openingstijden
- Zadels
- Garantie en klachten
- Verzenden en levering
Most FAQs
- Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?
Kijk voor meer informatie over ruilen en retourneren hier.
Heb je vragen over een retour? Stuur dan een mail naar [email protected]
- Hoe kan ik contact opnemen met Drunens Ruiterhuis?
Onze winkel is tijdens openingstijden bereikbaar per telefoon, email, en zelfs via WhatsApp.
Telefoon: +31 (0) 416 373782
Bij het bellen van dit nummer, krijg je een keuzemenu. Door hierin de juiste optie in te toetsen, kom je zo snel mogelijk bij de juiste medewerker terecht.
Keuzemenu 1: Zadelservice
Keuzemenu 2: Winkelmedewerker
Keuzemenu 3: Webshopmedewerker
Keuzemenu 4: Administratie of groothandelWhatsapp: +31 6 21659861
Wanneer je liever een WhatsApp bericht stuurt, kan je dat doen naar bovenstaand nummer . Een van onze medewerkers zal je berichtje dan zo snel mogelijk beantwoorden. Uiteraard ben je ook welkom om ons via sociale media een vraag te stellen.
Email
[email protected] - voor alle vragen over artikelen of assortiment[email protected] - voor alle vragen over zadelassortiment, aanschaf zadel of reparaties.
[email protected] - voor alle vragen over de webshop artikelen.
[email protected] - voor alle vragen over marketing, sponsoring of social media.
[email protected] - voor alle vragen over facturen, pakbonnen of over de groothandel.
- Hoe kan ik een zadelafspraak maken?
Onze zadelpassers komen door heel Nederland (en delen van België) om zadels aan te meten, te controleren en aan te passen. Wil jij graag een afspraak maken? Dan kun je dat het beste doen via ons zadelafsprakenformulier.
Omdat onze zadelpassers veel onderweg zijn, kan het zijn dat ze tijdens een zadelpassessie niet de mogelijkheid hebben om de telefoon aan te nemen. Het gemakkelijkst is daarom om een afspraak via ons zadelafsprakenformulier te maken. Wanneer een van onze zadelpassers de mogelijkheid heeft, zullen ze je bellen of mailen om een afspraak in te plannen.
Mocht je toch nog vragen hebben, kun je ook altijd telefonisch contact met onze klantenservice opnemen.
Telefoonnummer: 0031 (0) 416 373782
Keuzemenu: 1 - Wat zijn de openingstijden ?
- Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
- Afhalen in de winkel is gratis.
- Bestellingen boven de €100,- worden gratis geleverd.
- Voor bestellingen tot €100,- wordt €4,95 (NL) of €5,95 (BE) (andere landen ovb) verzendkosten gerekend.
- Wanneer wordt gekozen voor PostNL-afhaalpunt, wordt er €5,95 gerekend, omdat er meer handelingen moeten worden verricht voor deze verzendmethode.
Retour
- Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?
Kijk voor meer informatie over ruilen en retourneren hier.
Heb je vragen over een retour? Stuur dan een mail naar [email protected]
- Binnen welke termijn mag ik mijn artikelen ruilen of retourneren?
Webshop bestellingen
Zijn jouw artikelen in de webshop gekocht? Dan heb je een retour- of ruiltermijn van 30 dagen. Aangezien je het product nog niet hebt kunnen bekijken en passen, biedt Drunens Ruiterhuis je hier wat langer de tijd. Binnen deze 30 dagen mag je het artikel naar ons retourneren of bij ons omruilen tegen een andere maat, een andere kleur of een geheel ander artikel.
Winkel aankopen
Aangezien je artikelen in de winkel al hebt kunnen bekijken en passen, hanteert Drunens Ruiterhuis een retour- en ruiltermijn van 14 dagen op aankopen die in de winkel zijn gedaan. Binnen deze 14 dagen mag je het artikel bij ons retourneren of omruilen tegen een andere maat, een andere kleur of een geheel ander artikel.
- Wat zijn de voorwaarden bij het retourneren van mijn artikel?
Ruil- en retourvoorwaarden
- Je bestelling ruilen of retourneren kan binnen 30 dagen na ontvangst.
- De verzendkosten voor het terugsturen van jouw bestelling zijn voor eigen rekening. Als je jouw retour aanmeldt via het retourportaal, zullen we €5,50 (NL), €9,- (BE en DE) of €25,- (EU) inhouden op het terug te betalen bedrag. Gaat het om een omruiling? Dan zullen we een betalingslinkje mailen voor de retourkosten en zullen, na betaling, het nieuwe product naar je opsturen.
- Het artikel dient/de artikelen dienen ongebruikt en schoon te zijn en in de originele verpakking met aangehechte kaartjes (m.u.v. de bitfit service).
- Het is ook mogelijk om jouw retour gratis af te geven in onze winkel.
- Het terug te betalen bedrag zullen we via de originele betaalwijze terugstorten. Heb je voor achteraf betalen gekozen? Dan zullen we de retour hier ook doorgeven en zal de betaling geannuleerd worden.
- Stuur je jouw hele bestelling terug, dan ontvang je het totale aankoopbedrag weer terug op je rekening.
- Stuur je een deel van de bestelling terug, dan ontvang je alleen het aankoopbedrag van de artikelen die geretourneerd zijn terug.
- Stuur je een deel van de bestelling terug, waardoor je onder het minimale aankoopbedrag á €49,- voor gratis verzenden komt met de producten die je wel hebt gehouden? Dan zullen wij naast de evt. retourkosten ook €4,95 (NL) of €5,95 (BE) (andere landen ovb) aan verzendkosten inhouden bij de terugbetaling.
- Komt het artikel/komen de artikelen vies, beschadigd, incompleet of niet in de originele verpakking met aangehechte kaartjes bij ons retour? Dan houden wij schoonmaak- of repartiekosten in of kunnen we het artikel/de artikelen niet retour nemen.
- Sale artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
- Verdere voorwaarden staan beschreven in onze algemene voorwaarden.
Betaling
- Via welke betaalmethodes kan ik betalen?
Betaalwijze
Betaalkosten
iDeal
Gratis
Billink - Achteraf betalen Gratis
Giftcard
Gratis
Mistercash/Bancontact
Gratis
Creditcard (Mastercard/Visacard)
2,5% extra kosten
SprayPay - Gespreid betalen
Afhankelijk van betalingstermijn
PayPal
2,5% extra kosten
iDeal
Met iDeal betaal je veilig, gemakkelijk en snel via de vertrouwde betaalomgeving van jouw eigen bank. Ben je aangesloten bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank en gebruik je internetbankieren? Dan kan je betalen via iDeal.Billink - Achteraf Betalen
Via Billink – Achteraf betalen betaal je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Geeft Billink een foutmelding? Neem dan contact op met Billink, niet met ons. Wij kunnen vanwege privacy redenen niet inzien waarom jouw Achteraf Betalen verzoek is afgewezen.
Giftcard
Met de Drunens Ruiterhuis Giftcard kun je zowel jouw aankopen in de winkel als online bestellingen afrekenen. Kies voor de betaaloptie Giftcard – Drunens Ruiterhuis. Vul het kaartnummer en de pincode in, welke je wegkrast op de achterkant van de giftcard en betaal gemakkelijk met jouw giftcard! Het is ook mogelijk om het bedrag wat op de giftcard staat in meerdere keren te besteden.
Is het orderbedrag hoger dan het bedrag op de giftcard? Dan wordt het bedrag van de giftcard er volledig van de giftcard afgehaald en kun je voor het resterende bedrag een andere betaalmethode kiezen.
Heb jij nog een oude of andere waardebon van het Drunens Ruiterhuis die je wil inleveren bij jouw online bestelling? Dat kan, stuur daarvoor een mail naar [email protected]. Vermeld hierin welke producten je graag wil bestellen, inclusief de maat en kleur en voeg een duidelijke foto van de waardebon toe. We zullen de order dan handmatig verwerken en je een betalingslinkje sturen.
Mister Cash/Bancontact
Mister Cash/Bancontact is de meest gebruikte online betaalmethode in België. Met Bancontact/Mister Cash betaal je snel, veilig en gemakkelijk. Vul je kaartnummer en vervaldatum in en je wordt automatisch naar de vertrouwde site van jouw bank geleid. Zelfs betalen zonder kaartlezer is mogelijk. Kiest u als betaalmethode Bancontact/Mister Cash, dan worden er geen extra betalingskosten gerekend.
Creditcard
Via MasterCard en VisaCard is jouw bestelling altijd verzekerd. Het bedrag wordt pas aan het einde van de maand afgeschreven wanneer je jouw bestelling in goede orde ontvangen hebt. Bij een creditcardbetaling worden er automatisch 2,5% extra kosten gerekend, omdat de creditcard maatschappij per transactie automatisch extra kosten doorberekent.
SprayPay - Gespreid betalen
Soms is het fijn als je het aankoop bedrag niet in één keer volledig hoeft te betalen. Voor die situaties werken wij samen met SprayPay. Je kunt bij ons aankopen vanaf €250,- gespreid betalen. Zelf kies je of je jouw aankoop in 12, 18, 24 of in 36 maanden wilt betalen. Als je aangeeft gespreid te willen betalen via SprayPay, checken wij razendsnel online je aanvraag (voor een bedrag onder de €1000,-. Voor een bedrag boven de €1000,- hebben we nog enkele extra gegevens nodig en dit wordt afgehandeld via de mail). Binnen enkele seconden weet je of je in aanmerking komt voor een krediet.
Lees hier meer over SprayPay/zadellease.
PayPal
Via PayPal betaal je veilig en gemakkelijk via jouw eigen PayPal account. Betaal gemakkelijk en snel zonder identificatie van bijvoorbeeld een identifier of scanner. Je hoeft alleen in te loggen op jouw PayPal account. Jouw bestelling is altijd verzekerd en het aankoopbedrag wordt binnen 2 dagen van jouw rekening afgeschreven. Bij een PayPal betaling worden er automatisch 2,5% extra kosten gerekend, omdat PayPal per transactie automatisch extra kosten doorberekent.
- Hoe kan ik mijn giftcard inleveren?
Giftcard
Met de Drunens Ruiterhuis Giftcard kun je zowel jouw aankopen in de winkel als online afrekenen. Voor beide inlevermomenten geldt dat je het bedrag in gedeeltes kan besteden of geheel in 1 keer.
In de winkel inleveren
Geef je giftcard bij het afrekenen aan de verkoopmedewerker bij de kassa. Zij zullen de kaart verzilveren. Het eventueel resterende bedrag kan je met een door jou gewenste betaalmethode afrekenen.Op de webshop
In het afrekenproces bij de betalingsopties kun je kiezen voor de betalingsmethode 'Giftcard – Drunens Ruiterhuis'. Vul het kaartnummer en de pincode in, welke je wegkrast op de achterkant van de giftcard en betaal gemakkelijk met jouw giftcard! Het is ook mogelijk om het bedrag wat op de giftcard staat in meerdere keren te besteden.Is het orderbedrag hoger dan het bedrag op de giftcard? Dan wordt het bedrag van de giftcard er volledig van de giftcard afgehaald en kun je voor het resterende bedrag een andere betaalmethode kiezen.
Heb jij nog een oude of andere waardebon van het Drunens Ruiterhuis die je wil inleveren bij jouw online bestelling? Dat kan, stuur daarvoor een mail naar [email protected]. Vermeld hierin welke producten je graag wil bestellen, inclusief de maat en kleur en voeg een duidelijke foto van de waardebon toe. We zullen de order dan handmatig verwerken en je een betalingslinkje sturen.
Order
- Wanneer kan ik mijn order verwachten?
Afhalen in de winkel
Wanneer je een product bestelt via de webshop, heb je de mogelijkheid om te kiezen voor de optie ‘afhalen in de winkel’. Wanneer je voor deze optie kiest (in het lijstje verzendmethodes), wordt jouw bestelling in de winkel voor je klaargelegd. Ongeveer een uur na het plaatsen van de bestelling krijg je een SMS-bericht dat de bestelling klaarligt en kan worden opgehaald. Dit kan binnen de openingstijden van de winkel.
Bezorgen
Wanneer je hebt gekozen voor PostNL standaard verzending of PostNL afhaalpunt, wordt het pakket via PostNL naar het opgegeven bezorgadres verstuurd. Er wordt een track and trace code naar je e-mailadres gestuurd, zodat je het pakket kan volgen.
Wanneer een bestelling voor 15:30 uur wordt geplaatst, wordt deze in principe dezelfde dag verzonden en de volgende werkdag geleverd.
Pakketten die op zaterdag voor 15:30 worden besteld, worden zaterdag verzonden en maandag geleverd. Pakketten die na zaterdag 15:30uur en voor maandag 15:30 worden geplaatst, worden op maandag verzonden. Deze pakketten worden in principe op dinsdag geleverd.
Contact en openingstijden
- Hoe kan ik contact opnemen met Drunens Ruiterhuis?
Onze winkel is tijdens openingstijden bereikbaar per telefoon, email, en zelfs via WhatsApp.
Telefoon: +31 (0) 416 373782
Bij het bellen van dit nummer, krijg je een keuzemenu. Door hierin de juiste optie in te toetsen, kom je zo snel mogelijk bij de juiste medewerker terecht.
Keuzemenu 1: Zadelservice
Keuzemenu 2: Winkelmedewerker
Keuzemenu 3: Webshopmedewerker
Keuzemenu 4: Administratie of groothandelWhatsapp: +31 6 21659861
Wanneer je liever een WhatsApp bericht stuurt, kan je dat doen naar bovenstaand nummer . Een van onze medewerkers zal je berichtje dan zo snel mogelijk beantwoorden. Uiteraard ben je ook welkom om ons via sociale media een vraag te stellen.
Email
[email protected] - voor alle vragen over artikelen of assortiment[email protected] - voor alle vragen over zadelassortiment, aanschaf zadel of reparaties.
[email protected] - voor alle vragen over de webshop artikelen.
[email protected] - voor alle vragen over marketing, sponsoring of social media.
[email protected] - voor alle vragen over facturen, pakbonnen of over de groothandel.
- Wat zijn de openingstijden ?
Zadels
- Hoe kan ik een zadelafspraak maken?
Onze zadelpassers komen door heel Nederland (en delen van België) om zadels aan te meten, te controleren en aan te passen. Wil jij graag een afspraak maken? Dan kun je dat het beste doen via ons zadelafsprakenformulier.
Omdat onze zadelpassers veel onderweg zijn, kan het zijn dat ze tijdens een zadelpassessie niet de mogelijkheid hebben om de telefoon aan te nemen. Het gemakkelijkst is daarom om een afspraak via ons zadelafsprakenformulier te maken. Wanneer een van onze zadelpassers de mogelijkheid heeft, zullen ze je bellen of mailen om een afspraak in te plannen.
Mocht je toch nog vragen hebben, kun je ook altijd telefonisch contact met onze klantenservice opnemen.
Telefoonnummer: 0031 (0) 416 373782
Keuzemenu: 1 - Heb ik bij een zadel ook 30 dagen bedenktijd?
Bij de aankoop van een zadel geldt niet de standaard bedenktijd van 30 dagen die je bij Drunens Ruiterhuis op andere producten krijgt. Op zadels verschilt de bedenktijd per merk, model en per afspraak die met de zadelpasser is gemaakt. Wil jij precies weten hoe lang je bedenktijd is en wat de opties zijn bij aankoop van een nieuw zadel? Neem dan contact op met onze zadelpassers.
- Geldt de 10% klantenkorting ook op zadels?
Nee, de 10% klantenkorting geldt niet op zadels. Ook zijn er enkele andere merken uitgezonderd. Klik hier voor meer informatie over de 10% klantenkorting.
- Biedt Drunens Ruiterhuis ook tweedehands zadels aan?
Drunens Ruiterhuis heeft een erg breed assortiment aan zadels. Dit aanbod bestaat uit zowel nieuwe zadels als gebruikte zadels. Al deze zadels vind je op onze website, onder de productgroep zadels, in de subgroepen 'Nieuwe zadels' en 'Gebruikte zadels'*. Heb jij een vraag over een van deze zadels, of zou je graag meer informatie willen ontvangen? Stuur een mail naar [email protected]. Onze medewerkers helpen je dan zo snel mogelijk verder.
*Onze tweedehands zadels zijn verkregen bij inruil op een nieuw zadel. Wij kopen helaas geen tweedehands zadels in.
Garantie en klachten
- Ik heb een klacht. Waar kan ik deze indienen?
Natuurlijk vinden wij het vervelend dat je ontevreden bent over een product of over onze service. We horen dan ook graag van je waarover je ontevreden bent en hoe we dit in het vervolg toch naar tevredenheid zouden kunnen oplossen.
Gaat je klacht over een product of service in onze winkel? Stuur dan een mail naar [email protected]
Gaat je klacht over een product of service uit onze webshop? Stuur dan een mail naar [email protected]
Natuurlijk is het ook altijd mogelijk om ons telefonisch te bereiken over klachten.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. De onafhankelijke geschillencommissie van Stichting WebwinkelKeur zal de klacht behandelen. De uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
- Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?
- Ik heb mijn bestelling niet volledig ontvangen. Wat nu?
Heb je jouw bestelling binnengehad, maar mist er een artikel uit jouw bestelling?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het zou kunnen dat een van de artikelen niet direct leverbaar was. Wij doen ons best om hierover altijd contact met je op te nemen voordat de rest van je bestelling wordt verstuurd, zo kom je niet voor verrassingen te staan.
Heb jij niets gehoord, maar toch een onvolledige bestelling ontvangen? Stuur dan een mail naar [email protected]. Vermeld hierin jouw naam, adresgegevens en de details van het product dat je mist. Onze webshopmedewerkers zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen!
- Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen. Wat nu?
Heb je jouw bestelling binnengehad, maar is de doos beschadigd? Of bleek een van de artikelen die je besteld had beschadigd te zijn?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het zou kunnen dat de artikelen zijn beschadigd tijdens het vervoer bij de post. Natuurlijk willen we dit zo snel en goed mogelijk voor je oplossen.
Stuur een mail naar [email protected]. Vermeld hierin jouw naam, adresgegevens en de details van het product dat is beschadigd. Onze webshopmedewerkers zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen!
- Ik heb niet de juiste artikelen ontvangen. Wat nu?
Heb je jouw bestelling binnengehad, maar zijn de ontvangen artikelen niet wat je hebt besteld?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wellicht is er iets misgegaan met het inpakken van jouw bestelling. Uiteraard willen we dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen.
Stuur een mail naar [email protected]. Vermeld hierin jouw naam, adresgegevens en de details van het product dat je onjuist hebt ontvangen. Onze webshopmedewerkers zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen!
- Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar er zit nog een beveiligingslabel aan. Wat nu?
Heb jij je bestelling ontvangen, maar zit er nog een beveiligingslabel aan een van de bestelde producten?
Uiteraard is dit niet de bedoeling. Stuur een mail naar [email protected]. Vermeld hierin jouw naam, adresgegevens en de details van het product waar nog een beveiliging aan zit. Onze webshopmedewerkers zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen!
Verzenden en levering
- Welke verzendmethodes zijn er mogelijk?
Afhalen in de winkel
Wanneer je een product bestelt via de webshop, heb je de mogelijkheid om te kiezen voor de optie ‘afhalen in de winkel’. Wanneer je voor deze optie kiest (in het lijstje verzendmethodes), wordt jouw bestelling in de winkel voor je klaargelegd. Ongeveer een uur na het plaatsen van de bestelling krijg je een SMS-bericht dat de bestelling klaarligt en kan worden opgehaald. Dit kan binnen de openingstijden van de winkel.
PostNL - Standaard
Een standaard verzendoptie waarvoor gekozen kan worden bij het bestelproces, is PostNL standaard. Het pakket wordt dan via PostNL naar het opgegeven bezorgadres verstuurd.
Wanneer wij jouw bestelling versturen, ontvang je per mail een track & trace code van PostNL. Met deze link kun je jouw pakket volgen en zien op welke dag en binnen welk tijdvak je de bestelling kan verwachten.
Wanneer je via de webshop een bestelling plaatst met PostNL Standaard, zijn er verschillende opties en bijbehorende kosten. Wanneer je bestelling een totaalwaarde van €100,- of minder heeft, bedragen de verzendkosten €4,95 (NL) of €5,95 (BE) (andere landen ovb).
PostNL - Afhaalpunt
Naast de opties afhalen in de winkel en standaard verzending, bestaat ook de mogelijkheid je pakket te laten versturen naar een PostNL afhaalpunt. Aangezien voor deze verzending meer handelingen moeten worden verricht, wordt bij deze verzendoptie €5,95 gerekend. Wanneer je kiest voor de optie ‘verzenden naar een PostNL afhaalpunt’, kan in het verzendoverzicht worden gekozen voor het gewenste afhaalpunt bij jou in de buurt. Indien dit niet werkt, zullen wij het dichtsbijzijnde afhaalpunt kiezen. Ook voor deze verzendmethode ontvang je na bestelling een track & trace code waarmee je kan zien wanneer het pakket bij het afhaalpunt wordt geleverd. Zodra het pakket daar is geleverd, kan je het afhalen wanneer het jou uitkomt. Doe dit wel binnen 7 dagen, anders wordt het pakket retour afzender verzonden.
Buitenlandse zendingen
Bij het plaatsen van een bestelling die naar het buitenland verstuurd moet worden, worden andere verzendkosten berekend. De prijzen die hiervoor in het winkelmandje worden berekend, gelden wanneer het pakket in totaal minder dan 8 kg weegt. Voor pakketten die meer wegen dan 8 Kg behouden wij ons het recht om extra verzendkosten in rekening te brengen alvorens we het pakket versturen. Pakketten die naar het buitenland worden verzonden, worden verstuurd onder de incoterm DAP (Delivery At Place). Dit houdt in dat het pakket van deur tot deur wordt vervoerd. Eventuele extra kosten, zoals invoerrechten, zijn hierbij voor eigen rekening. - Heb ik bij een zadel ook 30 dagen bedenktijd?
Bij de aankoop van een zadel geldt niet de standaard bedenktijd van 30 dagen die je bij Drunens Ruiterhuis op andere producten krijgt. Op zadels verschilt de bedenktijd per merk, model en per afspraak die met de zadelpasser is gemaakt. Wil jij precies weten hoe lang je bedenktijd is en wat de opties zijn bij aankoop van een nieuw zadel? Neem dan contact op met onze zadelpassers.
- Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
- Afhalen in de winkel is gratis.
- Bestellingen boven de €100,- worden gratis geleverd.
- Voor bestellingen tot €100,- wordt €4,95 (NL) of €5,95 (BE) (andere landen ovb) verzendkosten gerekend.
- Wanneer wordt gekozen voor PostNL-afhaalpunt, wordt er €5,95 gerekend, omdat er meer handelingen moeten worden verricht voor deze verzendmethode.
- Ik heb mijn bestelling niet volledig ontvangen. Wat nu?
Heb je jouw bestelling binnengehad, maar mist er een artikel uit jouw bestelling?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het zou kunnen dat een van de artikelen niet direct leverbaar was. Wij doen ons best om hierover altijd contact met je op te nemen voordat de rest van je bestelling wordt verstuurd, zo kom je niet voor verrassingen te staan.
Heb jij niets gehoord, maar toch een onvolledige bestelling ontvangen? Stuur dan een mail naar [email protected]. Vermeld hierin jouw naam, adresgegevens en de details van het product dat je mist. Onze webshopmedewerkers zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen!
- Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen. Wat nu?
Heb je jouw bestelling binnengehad, maar is de doos beschadigd? Of bleek een van de artikelen die je besteld had beschadigd te zijn?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het zou kunnen dat de artikelen zijn beschadigd tijdens het vervoer bij de post. Natuurlijk willen we dit zo snel en goed mogelijk voor je oplossen.
Stuur een mail naar [email protected]. Vermeld hierin jouw naam, adresgegevens en de details van het product dat is beschadigd. Onze webshopmedewerkers zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen!
- Ik heb niet de juiste artikelen ontvangen. Wat nu?
Heb je jouw bestelling binnengehad, maar zijn de ontvangen artikelen niet wat je hebt besteld?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wellicht is er iets misgegaan met het inpakken van jouw bestelling. Uiteraard willen we dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen.
Stuur een mail naar [email protected]. Vermeld hierin jouw naam, adresgegevens en de details van het product dat je onjuist hebt ontvangen. Onze webshopmedewerkers zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen!
- Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar er zit nog een beveiligingslabel aan. Wat nu?
Heb jij je bestelling ontvangen, maar zit er nog een beveiligingslabel aan een van de bestelde producten?
Uiteraard is dit niet de bedoeling. Stuur een mail naar [email protected]. Vermeld hierin jouw naam, adresgegevens en de details van het product waar nog een beveiliging aan zit. Onze webshopmedewerkers zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen!