50% Korting ANKY SAMPLE SALE ONLINE!

Bestel op tijd jouw sint cadeautjes.

Ruilen en retour

Retourneren

Is jouw bestelling niet helemaal zoals verwacht? Geen probleem, je mag jouw bestelling of een deel hiervan altijd terugsturen! Volg dan de volgende stappen:

  • Meld jouw retour online aan via de volgende link: https://drunensruiterhuis.shipping-portal.com/rp/ Lukt dit niet? Vul dan het retourformulier zo volledig mogelijk in en doe deze in de doos of zak bij je retour. Doe hier ook de (kopie)factuur bij.
  • Via ons retourportaal krijg je automatisch een verzendlabel met ons retouradres. Gebruik je niet ons retourportaal? Schrijf of plak dan ons retouradres zo duidelijk mogelijk op de doos.
  • Geef je pakket met retourlabel af bij een postkantoor. Geen retourlabel via het retourportaal gehad, doordat je jouw bestelling met het retourformulier terugstuurt? Koop dan een retourlabel bij het postkantoor.
  • Het terugsturen van jouw bestelling (of een deel hiervan) is op eigen risico en kosten. Bewaar het verzendbewijs met track & trace daarom goed totdat het pakket bij ons is bezorgd en verwerkt.
  • Je krijgt binnen 5 werkdagen na de bezorging van het pakket van ons een mail met een bevestiging van jouw retour en de (eventuele) terugbetaling.

Ruilen

Wil je jouw bestelling ruilen, omdat je bijvoorbeeld de verkeerde maat besteld hebt? Volg dan de volgende stappen:

  • Meld jouw omruiling online aan via de volgende link: https://drunensruiterhuis.shipping-portal.com/rp/ Lukt dit niet? Vul dan het retourformulier zo volledig mogelijk in en doe deze in de doos of zak bij je retour. Doe hier ook de (kopie)factuur bij.
  • Via ons retourportaal krijg je automatisch een verzendlabel met ons retouradres. Gebruik je niet ons retourportaal? Schrijf of plak dan ons retouradres zo duidelijk mogelijk op de doos.
  • Geef je pakket met retourlabel af bij een postkantoor. Geen retourlabel via het retourportaal gehad, doordat je jouw bestelling met het retourformulier terugstuurt? Koop dan een retourlabel bij het postkantoor.
  • Het terugsturen van jouw bestelling (of een deel hiervan) is op eigen risico en kosten. Bewaar het verzendbewijs met track & trace daarom goed totdat het pakket bij ons is bezorgd en verwerkt.
  • Wanneer het pakket bij ons retour is, zullen we het nieuwe product dezelfde dag kosteloos naar je terugsturen. Indien het product wat je wil ruilen niet direct bij ons op voorraad is, zullen we altijd contact met je opnemen.

Ruil- en retourvoorwaarden

  • Je bestelling ruilen of retourneren kan binnen 30 dagen na ontvangst.
  • De verzendkosten voor het terugsturen van jouw bestelling zijn voor eigen rekening. Als je jouw retour aanmeldt via het retourportaal, zullen we €5,50 (NL), €9,- (BE en DE) of €25,- (EU) inhouden op het terug te betalen bedrag. Gaat het om een omruiling? Dan zullen we een betalingslinkje mailen voor de retourkosten en zullen, na betaling, het nieuwe product naar je opsturen.
  • Het artikel dient/de artikelen dienen ongebruikt en schoon te zijn en in de originele verpakking met aangehechte kaartjes.
  • Het is ook mogelijk om jouw retour gratis af te geven in onze winkel.
  • Het terug te betalen bedrag zullen we via de originele betaalwijze terugstorten. Heb je voor achteraf betalen gekozen? Dan zullen we de retour hier ook doorgeven en zal de betaling geannuleerd worden.
  • Stuur je jouw hele bestelling terug, dan ontvang je het totale aankoopbedrag weer terug op je rekening.
  • Stuur je een deel van de bestelling terug, dan ontvang je alleen het aankoopbedrag van de artikelen die geretourneerd zijn terug.
  • Stuur je een deel van de bestelling terug, waardoor je onder het minimale aankoopbedrag á €49,- voor gratis verzenden komt met de producten die je wel hebt gehouden? Dan zullen wij naast de evt. retourkosten ook €4,95 (NL) of €5,95 (BE) (andere landen ovb) aan verzendkosten inhouden bij de terugbetaling.
  • Komt het artikel/komen de artikelen vies, beschadigd, incompleet of niet in de originele verpakking met aangehechte kaartjes bij ons retour? Dan houden wij schoonmaak- of repartiekosten in of kunnen we het artikel/de artikelen niet retour nemen.
  • Sale artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
  • Verdere voorwaarden staan beschreven in onze algemene voorwaarden.

Verkeerd/beschadigd artikel ontvangen
Heb je per ongeluk niet het artikel ontvangen dat je hebt besteld of is het artikel beschadigd? Neem dan contact op met onze webshop afdeling via [email protected], dan doen we ons uiterste best dit zo snel mogelijk met jouw op te lossen. In dit geval zijn de retourkosten voor onze rekening. Uiteraard kun je ook met het product terugkomen naar onze winkel.


Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je te allen tijde een mail sturen naar [email protected]. Ook kun je ons telefonisch bereiken via het telefoonnummer 0031 (0) 416 373782 tijdens de openingstijden.

 

Retouradres

Drunens Ruiterhuis

T.A.V. Retourafdeling

Grotestraat 264

5151BS Drunen

Nederland